با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
ارائه الگوی پارادایمی عوامل موثر بر خودشیفتگی برند در صنعت ورزش

زهرا بزرگ زاده؛ ابوالفضل فراهانی؛ فریده اشرف گنجویی؛ علی محمد صفانیا؛ محسن باقریان فرح آبادی

دوره 11، شماره 1 ، تیر 1401، ، صفحه 107-119

https://doi.org/10.30473/arsm.2022.8707

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف شناسایی عوامل موثر بر خودشیفتگی برند در صنعت ورزش ایران تدوین شده است.روش پژوهش کیفی، ازلحاظ استراتژی توصیفی-پیمایشی که براساس تئوری داده بنیاد مبتنی روش چارمز می باشد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه متخصصان حوزه‌ی بازاریابی ورزشی و صاحب‌نظران مدیریت ورزشی و افراد صاحب‌نظر و آگاه در ارتباط با بازاریابی و برند بودند. ...  بیشتر